Fakturu za zboží vždy přikládáme do doručované zásilky
Pracovníci zákaznického servisu AGROAD dělají vše proto, aby k Vám zboží dorazilo v co nejkratším možném termínu za dobrou cenu.
Dodací lhůta začíná běžet ode dne potvrzení závazné objednávky pracovnicí e-shopu. Její celková délka se odvíjí od způsobu doručení a platební metody, které si zákazník zvolí. Pokud si tedy zákazník přeje, aby mu byla zásilka doručena co nejrychleji, doporučujeme platbu při převzetí balíku (dobírka), okamžitou platbu platební kartou (ThePay; nelze u objednávek s křehkým a nadrozměrným zbožím) nebo platebním klientem (PayPal).
PŘEPRAVCE VYZVEDÁVÁ
(dny)
|
PŘEPRAVCE DORUČUJE
(dny)
|
|
![]() |
Po, St, Pá (ráno) |
Po, Út, St, Čt, Pá, So
(příplatek pro doručení v sobotu 55 Kč
u všech objednávek bez výjimky)
|
![]() |
Po - Pá (odpoledne) |
Po - Pá
(zpravidla do 1 dne od expedice)
|
SPECIÁLNÍ
PŘEPRAVA
|
následující den ode dne,
kdy byla objednávka zabalena
|
Po - Pá
(zpravidla do 1 dne od expedice)
|
![]() |
![]() |
![]() |
Zboží zaplatíte přepravci v hotovosti v Kč při předání zásilky na Vámi určené adrese.
Pokud si vyberete tuto platební metodu, obdržíte údaje pro bankovní převod v emailu s Potvrzením objednávky.
Prosím věnujte velkou pozornost zadání platebních údajů, abychom dokázali Vaši platbu správně identifikovat.
Připsání platby na účet proběhne obvykle do 1 - 2 pracovních dnů ode dne provedení platby. Pokud máte účet u Komerční banky, platbu vidíme na účtu AGROAD do půl hodiny od odeslání.
Okamžitá platební metoda. Při finalizaci objednávky budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu, kde zadáte údaje o svojí platební kartě (číslo karty, platnost a CVV číslo) a provedete platbu. Pokud platba proběhne v pořádku, obdržíte potvrzení o zaplacení objednávky emailem a Vaše objednávka se zařadí po pořadí objednávek čekajících na kompletaci v našem skladě.
Co dělat, když platba neproběhne správně - viz. sekce Často kladené dotazy.
Osobní odběr je ZDARMA.
O přípravě objednávky budete informováni e-mailem - PROSÍM VYČKEJTE NA VÝZVU K OSOBNÍMU ODBĚRU VAŠÍ OBJEDNÁVKY!
Připravené zboží z objednávky si můžete vyzvednout vždy během otevírací doby prodejny AGROAD (viz níže).
Platba v hotovosti na pokladně naší prodejny.
Platba platební kartou na platebním terminálu naší prodejny. Pro ověření majitele platební karty můžete být namátkově požádáni o předložení průkazu totožnosti.
Okamžitá platební metoda. Při finalizaci objednávky budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu, kde zadáte údaje o svojí platební kartě (číslo karty, platnost a CVV číslo) a provedete platbu. Pokud platba proběhne v pořádku, obdržíte potvrzení o zaplacení objednávky emailem a Vaše objednávka se zařadí po pořadí objednávek čekajících na kompletaci v našem skladě.
Co dělat, když platba neproběhne správně - viz. sekce Často kladené dotazy.
Pokud máte další otázky ohledně dopravy a platby zboží, můžete nás kontaktovat zde.
Informace ohledně úhrad pro Ruskou federaci naleznete zde.
Váš zákaznický tým AGROAD
V Kuřimi dne 23.10. 2017 |
|