Často kladené dotazy


Obsah:

1.1 Na e-shopu jsem našel produkt, který bych si chtěl koupit. Jak ho mohu objednat?
1.2 Vyplatí se nakupovat online oproti kamenné prodejně AGROAD?
1.3 Kdy bude zpracována moje objednávka?
1.4 Co znamená, když je u produktu uvedena informace NA DOTAZ?
1.5 Když je na e-shopu u produktu napsáno SKLADEM, znamená to, že ten produkt je opravdu skladem?
1.6 Když je ZBOŽÍ NA DOTAZ, doporučujete zboží objednat nebo počkat, až bude na e-shopu skladem?
1.7 Když udělám více objednávek v jednom týdnu, je možné je SLOUČIT v jednu?
1.8 Část zboží, které jsem si objednal, není skladem, je možné ROZDĚLIT mou OBJEDNÁVKU?
1.9 Naše obec nemá ulice, jak mám správně vyplnit doručovací adresu?
1.10 Jak si můžu ve vašem e-shopu nakoupit?
1.11 Mohu ZMĚNIT OBJEDNÁVKU, když už jsem ji odeslal?
1.12 Projeví se změny v objednávce na mém účtu v e-shopu?
1.13 Kam mám napsat upřesňující informace k mojí objednávce nebo ke zboží?
1.14 Jak nejlépe popsat náhradní díl, který sháním (jak poptávat zboží)?
1.15 Jak můžu sledovat průběh zpracování mojí objednávky?
1.16 Udělal/a jsem u vás objednávku, dostanu nějaké potvrzení o jejím vytvoření?
1.17 Jak dlouho vydrží zboží v košíku?
2. Vrácení zboží
2.1 Je možné vrátit zboží?
2.2 Potřebuji vrátit / vyměnit zboží, můžete zajistit přepravu zásilky?
2.3 Jak odstoupit od kupní smlouvy?
2.4 Jak probíhá reklamace poškozeného zboží?
3. Doprava zboží
3.1 Co znamená informace DO x DNŮ?
3.2 Co znamená CENA DOPRAVY BUDE DOPLNĚNA?
3.3 Jak se přepravuje KŘEHKÉ ZBOŽÍ?
3.4 Jak se přepravuje NADROZMĚRNÉ ZBOŽÍ?
3.5 Jak se přepravují PNEUMATIKY?
3.6 Jsem ze zahraničí, jak zjistím cenu dopravy?
3.7 Jak probíhá OSOBNÍ ODBĚR při nákupu přes e-shop?
3.8 Jak dlouho trvá DORUČENÍ ZBOŽÍ po ČR?
3.9 Chci zboží co nejrychleji, jak to mám udělat?
3.10 Mohu si nechat zboží doručit na poštu (poste restante)?
3.11 Doručujete také V SOBOTU?
4.1 Jaký je původ zboží, které prodáváte?
4.2 Slyšel jsem, že některé díly na traktory vyrábíte na zakázku, je to pravda?
5.1 Jsem z Ruska, kterou metodou můžu zaplatit a jak mi doručíte zboží?
5.2 Co dělat, když z nějakého důvodu neproběhne platba kartou ve finalizaci objednávky?
5.3 Bude moje faktura obsahovat ceny bez DPH, když vyplním DIČ?
5.4 Jak funguje platební metoda PayPal ve vašem e-shopu?
5.5 Je platba přes PayPal bezpečná?
5.6 Jsem ze Slovenska, zaplatím dobírku v Eurech nebo v Kč?
6. Vysvětlivky zkratek a popisků
6.1 Co znamená ...? Vysvětlivky zkratek
6.2 Když na e-shopu u produktu vidím "Píst / x kr.", znamená to, že mi přijde píst včetně pístních kroužků?
6.3 Kde najdu údaj o dostupnosti zboží?
7.1 Jaké jsou výhody registrace v e-shopu AGROAD?
7.2 Musím být zaregistrován nebo přihlášen, abych mohl vkládat položky do Oblíbeného zboží?
7.3 Registroval jsem se u Vás ještě na minulém e-shopu ngtraktory.cz a v novém e-shopu AGROAD se nelze přihlásit. Kde je chyba?
8.1 Co je to GDPR?
8.2 Jaká data shromažďujete?
8.3 Sdílíte Vaše údaje se třetími stranami?
8.4 Jak chráníte Váš e-shop proti krádeži osobních dat?
9.1 Jak se můžu přihlásit k obděru novinkového e-mailu (NEWSLETTERU)?
9.2 Jak se můžu odhlásit z odběru novinkového e-mailu (NEWSLETTERU)?
9.3 Jak mám použít KUPÓN NA SLEVU, který jsem obdržel ve vašem newsletteru?
9.4 K čemu slouží funkce OBLÍBENÉ ZBOŽÍ a kde ji najdu?
9.5 Jak přidávat a odstraňovat položky ze seznamu OBLÍBENÉHO ZBOŽÍ?
9.6 Je možné SPOJIT dohromady moje OBJEDNÁVKY?

 

 

1. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

1.1 Na e-shopu jsem našel produkt, který bych si chtěl koupit. Jak ho mohu objednat?

Jsou 3 způsoby, jakými si můžete u nás objednat zboží (uvedeno v pořadí podle jednoduchosti a rychlosti):

a) ON LINE - V e-shopu AGROAD: Vybrané zboží vložte kliknutím do košíku, poté si vyberte způsob dodání a vyplňte informace o Vás (kdo objednává zásilku a komu ji máme doručit).

b) EMAILEM - Uveďte název a počet zboží, které chcete objednat (včetně katalogových čísel, nebo internetových odkazů na daný produkt), vyplňte informace o Vás (totéž i k dodací adrese: jméno, adresa, tel. číslo, e-mail) a způsob dodání.

c) TELEFONICKY - Mějte prosím připravena katalogová čísla zboží, které si přejete objednat, fakturační a doručovací údaje.
ZPĚT NA OBSAH

1.2 Vyplatí se nakupovat online oproti kamenné prodejně AGROAD?

Samozřejmě. Ceny v e-shopu jsou zvýhodněné (o 4-12% levnější), proto při nákupu online zákazník ušetří. Navíc má zákazník doručení zdarma při objednávce nad 2000 Kč.

1.3 Kdy bude zpracována moje objednávka?

Objednávky jsou zpracovávány v pořadí, v jakém k nám byly doručeny nezávisle na zemi doručení, způsobu platby, velkoobchodu či maloobchodu.

1.4 Co znamená, když je u produktu uvedena informace NA DOTAZ?

Většina zboží v e-shopu AGROAD je stále skladem. U některého zboží se ale může stát, že není skladem, buď dočasně či dlouhodobě.
AGROAD doporučuje vložit produkt přímo do košíku a objednat jej, tím se na produkt pro Vás vytvoří rezervace. Na základě objednávky s produktem, který není skladem, zjistíme termín jeho dodání a zákazníka informujeme e-mailem. Zákazník má poté možnost objednávku ještě upravit.
Nebo může zákazník vyplnit formulář pod popisem produktu, který se nachází v záložce Dotaz na prodavače s dotazem, kde se zákazník zeptá na předpokládaný termín naskladenění. Na tento dotaz bude zákazníkovi odpovězeno opět e-mailem.
ZPĚT NA OBSAH

1.5 Když je zboží na dotaz, doporučujete zboží objednat nebo počkat, až bude na e-shopu skladem?

Tím, že si objednáte zboží, které není skladem, ale na dotaz, vytváříte na toto zboží rezervaci. Až zboží dorazí, rezervované objednávky mají přednost a jsou okamžitě expedovány zákazníkům, kteří si zboží rezervovali. Stav Vaší objednávky samozřejmě můžete sledovat online nebo k nám zavolat o termín, kdy bude zboží opět skladem.

1.6 Když je na e-shopu u produktu napsáno SKLADEM, znamená to, že ten produkt je opravdu skladem?

Ano informace o skladových zásobách v našem e-shopu jsou aktuální (aktualizují se každou půl hodinu). Pokud je u produktu uvedena informace SKLADEM,  jeho zásoba je alespoň 1 kus (popř. jiná počitatelná jednotka jako např. metr, sada, pár, apod.). Zřídkakdy se může stát, že během půl hodiny, než proběhne další aktualizace se produkt vyprodá. Pokud tato situace nastane, budete pracovníkem e-shopu kontaktováni a bude sjednán náhradní termín dodání.

1.7 Když udělám více objednávek v jednom týdnu, je možné je sloučit v jednu?

To záleží případ od případu. Pokud je objednávka již ve fázi kompletace (chystá se ve skladu), objednávky již sloučit nelze - nezasahuje se do nich. Pokud objednávka ještě není předána do skladu, sloučení možné je, ale neděláme je automaticky. Je však nutné o sloučení objednávek vždy požádat.

1.8 Část zboží, které jsem si objednal, není skladem, je možné rozdělit mou objednávku?

Ano, Vaši objednávku lze rozdělit. Pokud o rozdělení zažádáte, vytvoříme Vám novou objednávku, kde Vás informujeme o termínu dodání na náš sklad a hned, jak zboží dorazí Vaší objednávku předáváme do skladu k expedici.
Doposílky bývají většinou v řádu několika dní, u zboží z dovozu v rámci EU přibližně 1-2 týdnů. U zboží dováženého ze zemí mimo EU je čekací doba velmi různá. Velmi záleží na tom, o jaké zboží se jedná. 
ZPĚT NA OBSAH

1.9 Naše obec nemá ulice, jak mám správně vyplnit doručovací adresu?

Pokud obec nemá ulice, napište do kolonky ulice název obce a číslo popisné a do kolonky město/obec znovu název obce. Například:
Ulice: Kováň 1
Obec/Město: Kováň

1.10 Jak si můžu ve vašem e-shopu nakoupit?

Návod na to, jak nakupovat, bude podrobně popsán ve videu, které připravujeme, a budete si ho moci prohlédnout v sekci Jak nakupovat ve spodní části naší webové stránky. Video by mělo být k dispozici během několika dní.

1.11 Mohu změnit objednávku, když už jsem ji odeslal?

Pokud Vaše objednávka ještě nebyla předána do skladu na přípravu k expedici, můžete přidávat nebo odstranit položky Vaší objednávky. Prosím kontaktujte nás za tímto účelem na naší telefonické lince +420 733 139 897 (v provozu od 9:00 do 14:00) nebo na e-mailu eshop@agroad.cz. Změny provedené ve Vaší objednávce se ale neprojeví v náhledu objednávky online, ale pouze v našem interním účetním systému, takže na Vašem nákupním dokladu budete mít vše tak, jak má být. Potvrzení o změně objednávky Vám zašleme na Váš e-mail.

1.12 Projeví se změny v objednávce na mém účtu v e-shopu?

Je nám líto, ale ZMĚNY V OBJEDNÁVCE provedené na Vaši žádost poté, co byla objednávka odeslána, ať už se týkají vyjmutí zboží z objednávky, nahrazení za jiný produkt, doplnění položky do objednávky či změny dopravy nebo doplnění ceny za dopravu, změny cen (u zboží, které je na dotaz v případě doobjednání zboží od dodavatele, jehož ceník se změnil), SE NA VAŠEM ÚČTU V E-SHOPU NEPROJEVÍ. Žádný zákazník se však nemusí bát, že by se o změně (či změnách) nedozvěděl. Pokud byla objednávka změněna, ZÁKAZNÍK JE O TOM VŽDY INFORMOVÁN telefonicky nebo e-mailem pracovnicí našeho zákaznického servisu.
ZPĚT NA OBSAH
 

1.13 Kam mám napsat upřesňující informace k mojí objednávce nebo ke zboží?

Doplňující informace, které nám potřebujete sdělit, pište prosím do kolonky Poznámka ve fázi finalizace Vaší objednávky. Můžete tam zapisovat informace různého druhu, například:
 
  • informace o tom, že máme Vaši objednávku rozdělit na 2 části (zboží, které je skladem zaslat okamžitě, zbytek zaslat později),
  • upřesnění detailů ohledně zboží,
  • upřesnění doručovací adresy,
  • informace o tom, že chcete ponížit cenu objednávky o částku za reklamované/ vrácené zboží,
  • oznámení o odeslání zboží k reklamaci nebo na výměny,
  • faktura v jiné měně než v Kč.

Poznámka: Nepište, prosím, údaje pro dopravce. Nejsme schopni mu je předat. Kontaktujte přímo přepravce, jakmile Vám přijde sledovací číslo Vaší zásilky.
ZPĚT NA OBSAH

1.14 Jak nejlépe popsat náhradní díl, který sháním (jak poptávat zboží)?

Pokud jste nenašli u nás na e-shopu náhradní díl, který hledáte, můžete poptávku učinit takto:
 
a) Znáte katalogové číslo náhradního dílu. Napiše nám ho včetně informace, na který traktor tento náhradní díl hledáte.
b) Neznáte katalogové číslo, ale máte nákresy z katalogu a víte, na které pozici se ND nachází. Napište nám tuto informaci nebo pošlete nákres s vyznačenou pozicí dílu, který hledáte, spolu s informací, na jaký traktor díl je.
c) Neznáte katalogové číslo ND a nemáte nákresy z katalogu. Popište co nejlépe, jaký ND sháníte a o jaký traktor se jedná, popřípadě přiložte fotografii.
 
Pokud poptáváte více náhradních dílů, rozdělte Váš dotaz do několika bodů.
 
Např.:
1. poptávám pro Zetor 5211 ND s katalogovým číslem 6901-1201
2. poptávám pro Zetor 5211 ND na nákresu /12-24/ Přívod vzduchu - Olejový čistič, pozice 23
3. poptávám Olejový čistič vzduchu s předčističem a vložkou pro Zetor 5211
ZPĚT NA OBSAH
 

1.15 Jak můžu sledovat průběh zpracování mojí objednávky?

A) OBJEDNAL/A JSEM PŘES E-SHOP

Pokud máte vytvořenou objednávku přes www.eshop.agroad.cz můžete svou objednávku sledovat.

REGISTROVANÍ ZÁKAZNÍCI vidí stav své objednávky kdykoliv po přihlášení. Neregistrovaní zákazníci musí vyčkat na informační maily od nás.

Informační e-maily obsahují:

1. Potvrzení objednávky. Tento e-mail budete mít ve své emailové schránce do pár minut od vytvoření objednávky.

2. Objednávka je ve zpracování. Tuto zprávu očekávejte ve své emailové schránce kolem poledne nebo po 16 hodině.

3. Pokud Vaše objednávka nelze odeslat okamžitě: Pokud Vám v objednávce schází do kompletace nějaké zboží, budete námi informováni během dne e-mailem. V daném e-mailu od nás budete informováni, co v objednávce schází a kdy předpokládáme, že produkt bude k dispozici. Zároveň v mailu dostanete další informace ohledně zpracování Vaší objednávky.

4. Objednávka je expedována. Tuto informaci zasíláme zákazníkům, až skutečně víme, že si jejich zásilku přebrala přepravní společnost. Tuto zprávu očekávejte kolem 16:30 ve své emailové schránce. V tomto emailu budete mít i sledovací číslo zásilky.

5. Přepravní společnost Vás bude kontaktovat ohledně doručení Vaší zásilky.

B) OBJEDNAL/A JSEM PO TELEFONU NEBO E-MAILEM

1. Potvrzení objednávky.

2. Pokud Vám v objednávce schází do kompletace nějaké zboží, budete námi informováni během dne mailem, který obsahuje, co v objednávce schází a kdy předpokládáme, že produkt bude k dispozici. Zároveň v mailu dostanete další informace, ohledně zpracování Vaší objednávky.

3. Přepravní společnost Vás bude kontaktovat ohledně doručení Vaší zásilky.

ZPĚT NA OBSAH

1.16 Udělal/a jsem u vás objednávku, dostanu nějaké potvrzení o jejím vytvoření?

Ano, pokud je objednávka vytvořená na našem eshopu, přijde Vám potvrzení objednávky na e-mail, který jste nám poskytl, během několika málo minut.

Pokud potvrzení objednávky neobdržíte, pravděpodobně jste Váš kontaktní email neuvedl/a správně nebo objednávka nebyla korektně dokončena. V tomto případě doporučujeme nás kontaktovat s informací, že jste si u nás vytvořil/a objednávku, ale nepřišlo Vám potvrzení na mail. Zde nezapomeňte uvést na jaké jméno a adresu byla objednávka a kdy zhruba jste ji vytvářel/a. Také uveďte jaká e-mailová adresa měla v objednávce figurovat. Nejlépe také uveďte alespoň jeden produkt, který objednávka měla obsahovat.

Na základě těchto informací zjistíme, zda objednávka
a) byla doručena a chyba je jen v emailové adrese, kvůli které Vám nepřišlo potvrzení objednávky. Takovou chybu následně opravíme.
b) objednávka k nám nebyla doručena a doporučíme Vám ji vytvořit znovu na našem eshopu. Pokud Vám objednávku nepůjde na našem eshopu vytvořit opakovaně, jsou zde samozřejmě další způsoby, jak objednávku u nás vytvořit (mail, telefon, dopis nebo fax).

V tomto případě nás kontaktujte na:
A) na mail eshop@agroad.cz
B) na telefon +420773139897

ZPĚT NA OBSAH

1.17 Jak dlouho vydrží zboží v košíku?


Je nám líto, ale v současné době je životnost košíku krátká (několik desítek minut v době vaší nečinnosti). Pokud tedy chcete objednávku zboží opustit a znovu se k ní později vrátit, doporučujeme k tomuto využít funkci Přidat k oblíbeným, která se nachází pod tlačítkem koupit.
 
Oblibene
 
Oblíbené produkty se označí hvězdičkou a lze je zobrazit kliknutím na zelenou hvězdičku vedle vyhledávače v horní části stránky. Sbírat produkty do Oblíbených můžete neomezeně dlouho a můžete se rozhodnout, zdali je chcete koupit dnes, za týden nebo třeba za měsíc. Pokud navštěvujete stránky e-shopu AGROAD na různých zařízeních, doporučujeme se přihlásit. Tímto způsobem budou Vaše data aktuální, kamkoli jdete.
 
Oblíbené

 

ZPĚT NA OBSAH

 

2. VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

2.1 Je možné vrátit zboží?

Vrácení zboží bez udání důvodu

Možnost vrátit zboží bez udání důvodu je časově omezená. Nejprve je třeba vyplnit formulář OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY a doručit jej zpět k prodejci DO 14 DNÍ OD PŘEVZETÍ ZBOŽÍ. Pokud zákazník splní tento předpoklad, má na vrácení zboží prodejci dalších 14 dní (celkem tedy 4 TÝDNY na vrácení zboží od jeho obdržení). Podrobný popis, jak odstoupit od kupní smlouvy, naleznete v odpovědi dotazu 2.3.

Zakázkové zboží, metráž a publikace vracet nelze.

 Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy
OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Výměna zboží

Pokud uběhlo od převzetí zboží více jak 14 kalendářních dní a zákazník si přeje zboží vrátit, může tak učinit výměnou za zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě DO 2 MĚSÍCŮ od převzetí zboží. Náklady na vrácení zboží prodejci hradí v tomto případě zákazník.

Vyměnit lze pouze nepoškozené zboží zabalené pokud možno v původním obalu a označené katalogovým číslem. Zakázkové zboží, metráž a publikace vracet nelze.

 Vrácení zboží
VRÁCENÍ ZBOŽÍ

2.2 Potřebuji vrátit / vyměnit zboží, můžete zajistit přepravu zásilky?

Ano. Pokud si zákazník přeje vrátit nebo vyměnit zboží, může si buď přepravu objednat sám (zboží sám poslat) nebo o to může požádat společnost AGROAD. Přepravce může současně doručit zboží, které si zákazník objednal výměnou.
ZPĚT NA OBSAH

2.3 Jak odstoupit od kupní smlouvy?

1. Vyplňte formulář OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY.

2. Vyplněný formulář odešlete k nám zpět do E-SHOPU AGROAD do 14 kalendářních dní od převzetí zboží.

3. Zboží zašlete zpět do E-SHOPU AGROAD do 30 kalendářních dní od převzetí zboží za předpokladu splnění bodu 2.

4. Nezapomeňte informovat prodejce, že zboží bylo odesláno.

5. Pokud chcete vrátit náklady vynaložené na dopravné zpět k prodejci, nezapomeňte prodejci předat kopii stvrzenky.

6. Vyčkejte, než zboží dorazí zpět k prodejci.

7. Vyčkejte na vyjádření prodejce.

8. Pokud si vyberete vrácení peněz na Váš účet, prodejce má ze zákona 14 dní na vrácení částky zákazníkovi. Bankovní převod samotný může trvat až 3 pracovní dny.

2.4 Jak probíhá reklamace poškozeného zboží?

Vrácení peněz za zboží může kupující vyžadovat až v případě, že se u konkrétního zboží stejná závada vyskytla třikrát.

Pokud se závada vyskytla poprvé či podruhé, nechá prodejce zboží opravit či vyměnit za stejný produkt, kde se vada nevyskytuje. Poškozené zboží zasíláme dodavateli nebo opraváři, který posoudí závadu, zdali je opravitelná.

Ve většině případů dojde k výměně produktu za již opravený kus, který má opravář či dodavatel aktuálně skladem. Zákazník tak nemusí čekat dlouho na opravu jeho zboží (v některých případech až několik měsíců). Tímto způsobem dostane zákazník zpět produkt, který neobsahuje vadu, která má vliv na funkci produktu, přičemž se nemusí jednat o identický produkt, který k nám poslal k reklamaci, ale o produkt náhradní (například chladiče, čerpadla, startéry a další).

Záruční doba produktu se prodlužuje o období, kdy byl produkt poskytnut firmě AGROAD k reklamaci.

 

 3. DOPRAVA ZBOŽÍ

3.1 Co znamená informace DO x DNŮ?

Produkt bude skladem do x dnů od objednávky zboží zákazníkem.

3.2 Co znamená CENA DOPRAVY BUDE DOPLNĚNA?

Při objednávce křehkého a nadrozměrného zboží nebo v případě zahraničních objednávek (včetně Slovenska), není cena dopravy automaticky vypočtena. Cena se stanovuje na základě skutečných rozměrů a váhy zásilky a bude doplněna až po zabalení, změření a zvážení zásilky.
ZPĚT NA OBSAH

3.3 Jak se přepravuje KŘEHKÉ ZBOŽÍ?

Zásilka s KŘEHKÝM ZBOŽÍM je vždy přepravována speciální přepravou. Cena speciální přepravy (většinou paletová) se určuje až na základě skutečných rozměrů a váhy zásilky. S vypočtenou částkou je poté zákazník informován pracovníkem e-shopu AGROAD.

3.4 Jak se přepravuje NADROZMĚRNÉ ZBOŽÍ?

Zásilka s a NADROZMĚRNÝM ZBOŽÍM je vždy přepravována speciální přepravou. Cena speciální přepravy (většinou paletová) se určuje až na základě skutečných rozměrů a hmotnosti zásilky. Zákaznický servis e-shopu AGROAD poté informuje zákazníka o výši vypočtené částky.

3.5 Jak se přepravují PNEUMATIKY?

 
Přední pneumatiky na traktor zasíláme metodou Česká pošta. Pokud objednávka přesáhne hodnotu 2000 Kč a zákazník si přeje doručit zboží v rámci ČR, má dopravu předních pneumatik zdarma.Velké pneumatiky přepravujeme na paletě nebo ve velkých krabicích. Cena dopravy je závislá na hmotnosti a rozměrech konkrétní zásilky.

ZPĚT NA OBSAH

3.6 Jsem ze zahraničí, jak zjistím cenu dopravy?

Záleží na tom, zda jste ze Slovenska nebo z jiných zemí.

Pro zákazníky ze SR:

Pokud znáte hmotnost zásilky, cenu dopravy pro SR naleznete zde. V objednávce se cena dopravy neudává, ta je doplněna až do faktury po připravení zásilky. Zákazníka již nekontaktujeme ohledně odsouhlasení ceny dopravy, protože ceník je k dispozici na veřejně přístupné webové stránce AGROAD v sekci Doprava a platba.

Zbytek světa:

Cena dopravy je závislá od země a regionu, kam je zásilka doručována. Taktéž se cena dopravy odvíjí od hmotnosti, rozměrů zásilky a jejího obsahu (například křehké zboží). Cenu dopravy Vám vždy sdělíme před odesláním zásilky.
ZPĚT NA OBSAH

3.7 Jak probíhá OSOBNÍ ODBĚR při nákupu přes e-shop?

Zákazník si vloží zboží do košíku. Ve výběru přepravních metod zvolí osobní odběr. Zákazník počká na email s potvrzením objednávky. Objendávka se v AGROAD zpracuje a předá do skladu na vychystání. Po vychystání je zákazník e-mailem kontaktován, že si objednané zboží může vyzvednout. PROSÍME ZÁKAZNÍKY, ABY PŘED VYZVEDNUTÍM ZBOŽÍ VYČKALI NA VÝZVU PRODEJCE.
Zboží je u nás na výdejním místě e-shopu připraveno týden (7 kalendářních dnů). Pokud si do týdne zboží zákazník nevyzvedne a prodejce jím není nepožádán o prodloužení lhůty pro vyzvednutí, může být objednávka prodejcem po týdnu zrušena.

3.8 Jak dlouho trvá DORUČENÍ ZBOŽÍ po ČR?

Pracovníci zákaznického servisu AGROAD dělají vše proto, aby k Vám zboží dorazilo v co nejkratším možném termínu za dobrou cenu.

Dodací lhůta začíná běžet ode dne potvrzení závazné objednávky pracovnicí e-shopu. Její celková délka se odvíjí od způsobu doručení a platební metody, které si zákazník zvolí. Pokud si tedy zákazník přeje, aby mu byla zásilka doručena co nejrychleji, doporučujeme platbu při převzetí balíku (dobírka), okamžitou platbu platební kartou (ThePay; nelze u objednávek s křehkým a nadrozměrným zbožím) nebo platebním klientem (PayPal).

Připravené zboží je expedováno ze skladu AGROAD v těchto termínech:
 
 
PŘEPRAVCE VYZVEDÁVÁ
(dny)
PŘEPRAVCE DORUČUJE
(dny)
35e53d0bf31c9abffbd9dffbb1c74a6c Po, St, Pá (ráno)
Po, Út, St, Čt, Pá, So
(příplatek pro doručení v sobotu 55 Kč
u všech objednávek bez výjimky)
logo_loginPage Po - Pá (odpoledne)
Po - Pá
(zpravidla do 1 dne od expedice)
SPECIÁLNÍ
PŘEPRAVA
následující den ode dne,
kdy byla objednávka zabalena
Po - Pá
(zpravidla do 1 dne od expedice)
 

Metoda doručení Česká Pošta

Pokud e-shop AGROAD obdrží objednávku ve středu a zboží je skladem, bude expedována v pátek ráno a kupující ji obdrží v pondělí až v úterý.

Metoda doručení Geis

Pokud e-shop AGROAD obdrží objednávku ve středu dopoledne a zboží je skladem, bude většinou expedována ve čtvrtek a kupující ji obdrží v pátek.

Metoda doručení Speciální přeprava V případě, že zboží je skladem, zavazuje se prodejce zboží připravit a kontaktovat kupujícího v co nejkratším možném čase. Expedice je závislá na dohodě s kupujícím.

Metoda Osobní odběr

Pokud objednávku obdržíme v pracovní den do 14. hodiny a zboží je skladem, většinou je objednávka připravena ještě tentýž den na výdejním místě e-shopu.

3.9 Chci zboží co nejrychleji, jak to mám udělat?

Nejrychleji jsou odeslány a následně doručeny zásilky splňující následující požadavky:

  • zboží nesmí spadat do kategorie křehké nebo nadrozměrné (speciální přeprava trvá déle - musí se poptávat)

  • doporučujeme platební metodu DOBÍRKA (nevyžaduje kontrolu, jestli dorazila došlá platba, a objednávka jde tedy přímo do fronty na kompletaci do skladu AGROAD) nebo thePay (okamžitá platba kartou přes internet)

  • zvolte doručovatele GEIS (vyzvedává zásilky ve skladě AGROAD denně, doručení následující pracovní den po expedici)

ZPĚT NA OBSAH

3.10 Mohu si nechat zboží doručit na poštu (poste restante)?

Samozřejmě - zásilku můžete adresovat na poštu, například blízkou Vašemu bydlišti či zaměstnání. Tento způsob doručení platí jak pro ČR tak pro zahraničí. Věnujte však prosím pozornost správnému vyplnění adresy. Vzor pro vyplnění adresy poste restante naleznete níže:

Vážený pan
MUDr. Matěj Kopecký
poste restante
397 04 PÍSEK 4

3.11 Doručujete také v sobotu?

Ano, přes Českou poštu. Zásilku přepravce doručí na pobočku České pošty, kterou si zákazník zvolí a která má otevřeno v sobotu. Poplatek za tuto službu je 55 Kč navíc k ceně doručení přepravcem Česká pošta, čili celkem 256 Kč. Pokud objednávka přesáhla  hodnotu 2000 Kč, poplatek za službu doručení v sobotu činí 55 Kč.

ZPĚT NA OBSAH

 

4. PŮVOD ZBOŽÍ

4.1 Jaký je původ zboží, které prodáváte?

Na našem e-shopu nabízíme originální díly a náhrady originálních dílů tohoto původu:

a) ČESKÁ REPUBLIKA
b) SLOVENSKÁ REPUBLIKA
b) EVROPSKÁ UNIE
c) DOVOZ (ZBYTEK SVĚTA)

Asi víte, že na některé traktory již nelze sehnat náhradní díly původem z České republiky, protože výrobce neexistuje nebo přestal vyrábět díly na daný traktor. V takovém případě se obracíme na různé výrobce doma i v zahraničí, u kterých si necháme náhradní díly různého druhu na zakázku vyrobit.

4.2 Slyšel jsem, že některé díly na traktory vyrábíte na zakázku, je to pravda?

Ano, to je pravda. Některé náhradní díly se vyrábí z komponentů u nás v Kuřimi.
ZPĚT NA OBSAH

5. PLATBA ZA ZBOŽÍ

5.1 Jsem z Ruska, kterou metodou můžu zaplatit a jak mi doručíte zboží?

Pro placení objednávek z Ruska doporučujeme platbu pomocí platebního klienta PayPal v měně . Platební instrukce Vám zašleme emailem. Stačí jen potvrdit platbu a platba je na účet AGROAD připsána okamžitě.
Platební instrukce obdržíte až po připravení zásilky, protože individuálně poptáváme cenu dopravy.


Platbu bankovním převodem nedoporučujeme, protože musíte osobně zajít do Union Bank, oznámit důvod převodu bance a nám emailem poslat dokumenty, které jste od banky dostali (potvrzení o bankovním převodu). Kurzy měn Union Bank nekorespondují s kurzy uvedenými na naší faktuře. Tento proces představuje komplikace také na naší straně, protože platbu musí vyzvednout náš pracovník osobně na přepážce České pošty. Tímto se může odeslání zásilky oddálit až o dva týdny.

Nejvýhodnější a nejspolehlivější doprava do Ruska je prostřednictvím České pošty a jejích smluvních partnerů mimo území ČR.

5.2 Co dělat, když z nějakého důvodu neproběhne platba kartou ve finalizaci objednávky?

Pokud se stane, že platba kartou neproběhne, Vaše objednávka v e-shopu AGROAD je stále platná. O neproběhlé platbě dostane zprávu správce e-shopu a zašle Vám email s údaji pro platbu bankovním převodem, popřípadě instrukce pro platbu prostřednictvím PayPal (zahraniční zákazníci), pokud o ně požádáte.
 

5.3 Bude moje faktura obsahovat ceny bez DPH, když vyplním DIČ?

Ano. Kdykoli zákazník vyplní DIČ, pracovnice e-shopu ověří jeho platnost v Registru daňových subjektů a v závislosti na doručovací zemi opraví ceny ve faktuře. Zahraniční společnosti v rámci i mimo EU mají ceny bez DPH, stejně tak soukromé osoby s doručovací adresou mimo území EU.
ZPĚT NA OBSAH

5.4 Jak funguje platební metoda PayPal ve Vašem e-shopu?

Platební metoda PayPal byla v našem e-shopu zřízena zejména pro naše zahraniční zákazníky a funguje zatím pouze jako internetový bankovní převod.
Pokud si zákazník zvolí tuto platební metodu, bude kontaktován e-mailem ohledně platby ve fázi zpracování objednávky (Žádost o platbu, neboli Payment request). Žádost o platbu v e-mailu vždy obsahuje jméno naší společnosti, číslo faktury (Invoice No.) a částku v příslušné měně, kterou máte zaplatit. Pokud údaje souhlasí, zákazník může pokračovat k platbě kliknutím na tlačítko Pay Now, viz obrázek níže.

Pokud má zákazník založen PayPal účet, přihlásí se pomocí svých přihlašovacích detailů kliknutím na LOG ON. Pokud zákazník PayPal účet založen nemá, může si jej založit nyní kliknutím na CONTINUE a vyplněním požadovaných informací. Pokud chce zaplatit bez PayPal účtu, může pokračovat na platební bránu kliknutím na DEBIT OR CREDIT CARD.
Plnou verzi postupu, jak zaplatit Žádost o platbu (Payment request) naleznete v angličtině na stránkách PayPal zde.
ZPĚT NA OBSAH

5.5 Je platba přes PayPal bezpečná?

Platba přes PayPal je stejně bezpečná jako každý jiný bankovní převod přes internet. Pokud si ale nejste jistí, jestli se nejedná o podvržený e-mail, zkuste si, když Vám od nás dorazí Žádost o platbu Vaší objednávky přes PayPal (Payment request), položit několik základních otázek:
Neudělal jsem v posledních pár dnech objednávku v AGROAD, ve které jsem si vybral platební metodu PayPal?
Je číslo faktury správné?
Souhlasí částka?
Je zaslaná z e-mailu prokopova@agroad.cz?
Pokud si nejste jistí s některou z odpovědí, kontaktujte nás nebo se pro účely uskutečnění platby či její ověření nalogujte přímo na stránky PayPal namísto použití linku v e-mailu (tlačítko PAY NOW).
 

5.6 Jsem ze Slovenska, zaplatím dobírku v Eurech nebo v Kč?

Nezáleží na tom, v jaké měně je faktura, kterou zákazníkovi zasíláme, dobírku zaplatí vždy v  podle aktuálního kurzu přepravce GEIS. Na požádání můžeme fakturu zákazníkovi vystavit v měně €, stačí napsat vzkaz do pole Poznámka ve fázi finalizace objednávky.
ZPĚT NA OBSAH
 

6. VYSVĚTLIVKY ZKRATEK A POPISKŮ

6.1 Co znamená ...? Vysvětlivky zkratek

AG vyrobila společnost AGROAD
BK bezpečnostní kabina
BT bezazbestová těsnění
CA Carraro náprava
Cr chrom (lat. Chromium)
CZPK české pístní kroužky
ČSN česká státní norma
Ex expander
FRT traktory Zetor Forterra
Fe železo (lat. Ferrum)
GO generální oprava (např. motoru)
import produkt z dovozu
ISO
produkt splňuje požadavky Mezinárodní organizace pro normalizaci
(International Organization for Standardization)
JRL traktory jednotné řady lehké
L délka
M92, M97 model traktorů daného roku (M92 = model roku 92; M97 = model roku 97)
Mo molybden (lat. Molybdaenum)
N (u ložiska) ložisko má drážku; např. Ložisko 6209 N
ND náhradní díl
PL polský
PK pístní kroužky
PU povrchová úprava
r. v. rok výroby
STD standard, bez výbrusu
UŘ I unifikovaná řada I
UŘ II unifikovaná řada II
UŘ III unifikovaná řada III
UŘ IV unifikovaná řada IV
Zn zinek
zink. zinkovaný

6.2 Když na e-shopu u produktu vidím "Píst / x kr.", znamená to, že mi přijde píst včetně pístních kroužků?

Ne, jedná se o píst bez kroužků. Informace za lomítkem udává, kolik pístních kroužků (x) je potřeba pro daný píst (čili kolik drážek píst má).

Příklad:

U produktu je uvedeno "Píst/4kr.", což znamená, že píst má čtyři drážky pro kroužky. Pokud potřebujete také pístní kroužky, můžete je dokoupit samostatně nebo raději koupit celou sadu pístu a pístních kroužků. Sada pístu a 4 kroužků je označena jako "Sada píst/4kr.".
ZPĚT NA OBSAH

6.3 Kde najdu údaj o dostupnosti zboží?

Zboží v e-shopu AGROAD může mít dvojí dostupnost: buď je zboží SKLADEM nebo NA DOTAZ (viz obrázky níže).

SKLADEM

 

NA-DOTAZ

ZPĚT NA OBSAH

 

7. REGISTRACE

7.1 Jaké jsou výhody registrace v e-shopu AGROAD?

Registraci na našem e-shopu doporučujeme především našim stálým a příležitostným zákazníkům, tedy těm, kteří se k nám vrací. Důvodů proč je několik, patří mezi ně například:

  • možnost nahlížení do historie svých objednávek
  • zákazník vidí, v jakém stavu se nachází jeho objednávka (tj. je-li přijatá, ve zpracování nebo expedovaná)
  • zákazník může dostávat e-maily obsahující nabídky, tipy a zajímavé informace z odvětví zemědělské techniky a doplňkového sortimentu (dle výběru zákazníka), informace o provozu e-shopu (otevírací době ve svátcích, účast naší firmy na výstavách, informace o vyhlášení soutěží), slevové akce a výprodeje
  • věrnostní program (plánován v roce 2018) - dárky při objednávkách v určité hodnotě.

7.2 Musím být zaregistrován nebo přihlášen, abych mohl vkládat položky do Oblíbeného zboží?

Ne, oblíbené zboží a zboží, které si přeje zákazník koupit, si pamatuje váš prohlížeč. Seznam oblíbených produktů je nezávislý na přihlášení.
7.3 Registroval jsem se na webu ndtraktory.cz a nemůžu se přihlásit ve vašem současném e-shopu AGROAD. Kde je chyba?
Je nám líto, ale přihlašovací údaje starého e-shopu ndtraktory.cz v novém e-shopu AGROAD (od podzimu 2016) nefungují. Prosím registrujte se znovu.
 

7.3 Registroval jsem se u Vás ještě na minulém e-shopu ngtraktory.cz a v novém e-shopu AGROAD se nelze přihlásit. Kde je chyba?

Je nám líto, ale údaje ze starého e-shopu nelze použít ve stávajícím e-shopu (vytvořeném na podzim 2016). Prosíme, abyste se zaregistroval znovu.

ZPĚT NA OBSAH

 

8. OCHRANA OSOBNÍCH DAT

 

8.1 Co je to GDPR?

GDPR je Obecné nařízení o ochraně osobních dat; více o tomto nařízení se můžete dozvědět například ZDE.
 

8.2 Jaká data shromažďujete?

• data související s podáním objednávky a jejích úspěšným doručením zákazníkovi: Vaše jméno a příjmení, fakturační či doručovací adresa, email a telefon

• data související s odběrem newsletteru, pokud s jeho odběrem souhlasíte: jméno a příjmení odběratele (tato informace slouží k evidenci souhlasu), email odběratele, Vaše preference v oběru newsletteru (buď pouze marketingového newsletteru nebo marketingového a informačního newsletteru)

8.3 Sdílíte Vaše údaje se třetími stranami?

Se třetími stranami nesdílíme žádné Vaše osobní informace. Výjimku tvoří přepravní služba, která Vám doručuje Vaši zásilku, když si v našem e-shopu něco objednáte. S přepravcem sdílíme údaje nutné k doručení zásilky a telefonní číslo, pokud jste ho uvedli, aby Vás řidič, který Vám zásilku veze, mohl kontaktovat.

8.4 Jak chráníte Váš e-shop proti krádeži osobních dat?

Veškerá komunikace mezi Vaším zařízením a naším e-shopem probíhá v rámci šifrovaného spojení. Šifrování znesnadňuje neoprávněným osobám vidět informace putující mezi dvěma počítači. Je proto nepravděpodobné, že někdo stránku, kterou zobrazujete, během její cesty po síti četl.

V případě, že máte jakékoli další dotazy ohledně ochrany Vašich osobních dat nebo newsletteru, napište e-mail paní Ing. Zdeňce Slámové na slamova@agroad.cz.

 ZPĚT NA OBSAH

 

9. OSTATNÍ

9.1 Jak se můžu přihlásit k odběru vašich novinek (newsletteru)?

Přihlásit se k odběru e-mailu AGROAD lze dvěma způsoby:
  1. Zákazník nás může e-mailem požádat o zařazení do databáze odběratelů novinek na slamova@agroad.cz.
  2. Zákazník se registruje k odběru newsletteru vyplněním e-mailu do vyskakovacího okna na naší domovské stránce.

9.2 Jak se můžu odhlásit z odběru vašich novinek (newsletteru)?

Z odběru našeho newsletteru se může každý zákazník sám jednoduše odhlásit. V newsletteru, který jste obdržel/a srolujete úplně dolů a v pravém dolním rohu kliknete na nápis Zrušit zasílání e-mailů.
 
 

ZPĚT NA OBSAH

 

9.3 Jak mám použít kupón na slevu, který jsem obdržel ve vašem newsletteru?

Kupón na slevu vložte v Košíku do pole Použít slevový kupón a klikněte na tlačítko ODESLAT.
 
Jak pouzit slevovy kupon1

 ZPĚT NA OBSAH

9.4 K čemu slouží funkce Oblíbené zboží a kde ji najdu?

Funkci OBLÍBENÉ ZBOŽÍ jsme zavedli pro zákazníky, kteří si potřebují z nějakého důvodu uložit výsledky svého vyhledávání v našem e-shopu. Zákazníci si mohou ukládat zboží, které si přejí v budoucnu koupit, které je zajímá, které chtějí sledovat, zeptat se na něj nebo které opakovaně nakupují.
Do seznamu Oblíbeného zboží se dostanete kliknutím na zelenou hvězdičku vedle vyhledávače v pravém horním rohu naší webové stránky. Číslice na hvězdičce, pokud tam je, označuje počet položek na seznamu Oblíbeného zboží.
 
 
lista
ZPĚT NA OBSAH
 

9.5 Jak přidávat a odstraňovat položky ze seznamu oblíbeného zboží?

Na stránce s produktem jednoduše kliknete na tlačítko PŘIDAT K OBLÍBENÝM (nachází se hned pod tlačítkem KOUPIT).

Oblibene
 
Zboží, které je již přidané do seznamu Oblíbeného zboží, je označeno zeleně PŘIDÁNO K OBLÍBENÝM. Do seznamu pak najedete kliknutím na zelenou hvězdičku, která je vyznačena na obrázku předchozího bodu 9.4 Často kladených dotazů.

Přidáno k oblíbeným
ZPĚT NA OBSAH

9.6 Je možné spojit dohromady moje objednávky?

Ano, objednávky je možné spojit na Vaše vyžádání za předpokladu, že objednávky zatím nebyly expedovány. Upozorňujeme zákazníky, že spojení objednávek provádíme pouze v rámci našeho firemního účetního systému a ve Vašem zákaznickém účtu na e-shopu se spojení objednávek nezobrazí. Informace o provedených změnám (jako je i spojení objednávky) obdržíte e-mailem nebo telefonicky, až bude změna provedena.
 
Příklady běžně prováděných změn:
a) Jedna z objednávek stornována, druhá objednávka se zpracovává/ expedována.
b) obě objednávky se zpracovávají/ expedují.
ZPĚT NA OBSAH