a) ON LINE - V e-shopu AGROAD: Vybrané zboží vložte kliknutím do košíku, poté si vyberte způsob dodání a vyplňte informace o Vás (kdo objednává zásilku a komu ji máme doručit).
b) EMAILEM - Uveďte název a počet zboží, které chcete objednat (včetně katalogových čísel, nebo internetových odkazů na daný produkt), vyplňte informace o Vás (totéž i k dodací adrese: jméno, adresa, tel. číslo, e-mail) a způsob dodání.
c) TELEFONICKY - Mějte prosím připravena katalogová čísla zboží, které si přejete objednat, fakturační a doručovací údaje.
Samozřejmě. Ceny v e-shopu jsou zvýhodněné (o 4-12% levnější), proto při nákupu online zákazník ušetří. Navíc má zákazník doručení zdarma při objednávce nad 2000 Kč.
Objednávky jsou zpracovávány v pořadí, v jakém k nám byly doručeny nezávisle na zemi doručení, způsobu platby, velkoobchodu či maloobchodu.
Většina zboží v e-shopu AGROAD je stále skladem. U některého zboží se ale může stát, že není skladem, buď dočasně či dlouhodobě.
AGROAD doporučuje vložit produkt přímo do košíku a objednat jej, tím se na produkt pro Vás vytvoří rezervace. Na základě objednávky s produktem, který není skladem, zjistíme termín jeho dodání a zákazníka informujeme e-mailem. Zákazník má poté možnost objednávku ještě upravit.
Nebo může zákazník vyplnit formulář pod popisem produktu, který se nachází v záložce Dotaz na prodavače s dotazem, kde se zákazník zeptá na předpokládaný termín naskladenění. Na tento dotaz bude zákazníkovi odpovězeno opět e-mailem.
Tím, že si objednáte zboží, které není skladem, ale na dotaz, vytváříte na toto zboží rezervaci. Až zboží dorazí, rezervované objednávky mají přednost a jsou okamžitě expedovány zákazníkům, kteří si zboží rezervovali. Stav Vaší objednávky samozřejmě můžete sledovat online nebo k nám zavolat o termín, kdy bude zboží opět skladem.
Ano informace o skladových zásobách v našem e-shopu jsou aktuální (aktualizují se každou půl hodinu). Pokud je u produktu uvedena informace SKLADEM, jeho zásoba je alespoň 1 kus (popř. jiná počitatelná jednotka jako např. metr, sada, pár, apod.). Zřídkakdy se může stát, že během půl hodiny, než proběhne další aktualizace se produkt vyprodá. Pokud tato situace nastane, budete pracovníkem e-shopu kontaktováni a bude sjednán náhradní termín dodání.
To záleží případ od případu. Pokud je objednávka již ve fázi kompletace (chystá se ve skladu), objednávky již sloučit nelze - nezasahuje se do nich. Pokud objednávka ještě není předána do skladu, sloučení možné je, ale neděláme je automaticky. Je však nutné o sloučení objednávek vždy požádat.
Ano, Vaši objednávku lze rozdělit. Pokud o rozdělení zažádáte, vytvoříme Vám novou objednávku, kde Vás informujeme o termínu dodání na náš sklad a hned, jak zboží dorazí Vaší objednávku předáváme do skladu k expedici.
Doposílky bývají většinou v řádu několika dní, u zboží z dovozu v rámci EU přibližně 1-2 týdnů. U zboží dováženého ze zemí mimo EU je čekací doba velmi různá. Velmi záleží na tom, o jaké zboží se jedná.
Pokud máte vytvořenou objednávku přes www.eshop.agroad.cz můžete svou objednávku sledovat.
REGISTROVANÍ ZÁKAZNÍCI vidí stav své objednávky kdykoliv po přihlášení. Neregistrovaní zákazníci musí vyčkat na informační maily od nás.
1. Potvrzení objednávky. Tento e-mail budete mít ve své emailové schránce do pár minut od vytvoření objednávky.
2. Objednávka je ve zpracování. Tuto zprávu očekávejte ve své emailové schránce kolem poledne nebo po 16 hodině.
3. Pokud Vaše objednávka nelze odeslat okamžitě: Pokud Vám v objednávce schází do kompletace nějaké zboží, budete námi informováni během dne e-mailem. V daném e-mailu od nás budete informováni, co v objednávce schází a kdy předpokládáme, že produkt bude k dispozici. Zároveň v mailu dostanete další informace ohledně zpracování Vaší objednávky.
4. Objednávka je expedována. Tuto informaci zasíláme zákazníkům, až skutečně víme, že si jejich zásilku přebrala přepravní společnost. Tuto zprávu očekávejte kolem 16:30 ve své emailové schránce. V tomto emailu budete mít i sledovací číslo zásilky.
5. Přepravní společnost Vás bude kontaktovat ohledně doručení Vaší zásilky.
1. Potvrzení objednávky.
2. Pokud Vám v objednávce schází do kompletace nějaké zboží, budete námi informováni během dne mailem, který obsahuje, co v objednávce schází a kdy předpokládáme, že produkt bude k dispozici. Zároveň v mailu dostanete další informace, ohledně zpracování Vaší objednávky.
3. Přepravní společnost Vás bude kontaktovat ohledně doručení Vaší zásilky.
Ano, pokud je objednávka vytvořená na našem eshopu, přijde Vám potvrzení objednávky na e-mail, který jste nám poskytl, během několika málo minut.
Pokud potvrzení objednávky neobdržíte, pravděpodobně jste Váš kontaktní email neuvedl/a správně nebo objednávka nebyla korektně dokončena. V tomto případě doporučujeme nás kontaktovat s informací, že jste si u nás vytvořil/a objednávku, ale nepřišlo Vám potvrzení na mail. Zde nezapomeňte uvést na jaké jméno a adresu byla objednávka a kdy zhruba jste ji vytvářel/a. Také uveďte jaká e-mailová adresa měla v objednávce figurovat. Nejlépe také uveďte alespoň jeden produkt, který objednávka měla obsahovat.
Na základě těchto informací zjistíme, zda objednávka
a) byla doručena a chyba je jen v emailové adrese, kvůli které Vám nepřišlo potvrzení objednávky. Takovou chybu následně opravíme.
b) objednávka k nám nebyla doručena a doporučíme Vám ji vytvořit znovu na našem eshopu. Pokud Vám objednávku nepůjde na našem eshopu vytvořit opakovaně, jsou zde samozřejmě další způsoby, jak objednávku u nás vytvořit (mail, telefon, dopis nebo fax).
V tomto případě nás kontaktujte na:
A) na mail eshop@agroad.cz
B) na telefon +420 539 002 886
Možnost vrátit zboží bez udání důvodu je časově omezená. Nejprve je třeba vyplnit formulář OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY a doručit jej zpět k prodejci DO 14 DNÍ OD PŘEVZETÍ ZBOŽÍ. Pokud zákazník splní tento předpoklad, má na vrácení zboží prodejci dalších 14 dní (celkem tedy 4 TÝDNY na vrácení zboží od jeho obdržení). Podrobný popis, jak odstoupit od kupní smlouvy, naleznete v odpovědi dotazu 2.3.
Zakázkové zboží, metráž a publikace vracet nelze.
Pokud uběhlo od převzetí zboží více jak 14 kalendářních dní a zákazník si přeje zboží vrátit, může tak učinit výměnou za zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě DO 2 MĚSÍCŮ od převzetí zboží. Náklady na vrácení zboží prodejci hradí v tomto případě zákazník.
Vyměnit lze pouze nepoškozené zboží zabalené pokud možno v původním obalu a označené katalogovým číslem. Zakázkové zboží, metráž a publikace vracet nelze.
Ano. Pokud si zákazník přeje vrátit nebo vyměnit zboží, může si buď přepravu objednat sám (zboží sám poslat) nebo o to může požádat společnost AGROAD. Přepravce může současně doručit zboží, které si zákazník objednal výměnou.
1. Vyplňte formulář OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY.
2. Vyplněný formulář odešlete k nám zpět do E-SHOPU AGROAD do 14 kalendářních dní od převzetí zboží.
3. Zboží zašlete zpět do E-SHOPU AGROAD do 30 kalendářních dní od převzetí zboží za předpokladu splnění bodu 2.
4. Nezapomeňte informovat prodejce, že zboží bylo odesláno.
5. Pokud chcete vrátit náklady vynaložené na dopravné zpět k prodejci, nezapomeňte prodejci předat kopii stvrzenky.
6. Vyčkejte, než zboží dorazí zpět k prodejci.
7. Vyčkejte na vyjádření prodejce.
8. Pokud si vyberete vrácení peněz na Váš účet, prodejce má ze zákona 14 dní na vrácení částky zákazníkovi. Bankovní převod samotný může trvat až 3 pracovní dny.
Vrácení peněz za zboží může kupující vyžadovat až v případě, že se u konkrétního zboží stejná závada vyskytla třikrát.
Pokud se závada vyskytla poprvé či podruhé, nechá prodejce zboží opravit či vyměnit za stejný produkt, kde se vada nevyskytuje. Poškozené zboží zasíláme dodavateli nebo opraváři, který posoudí závadu, zdali je opravitelná.
Ve většině případů dojde k výměně produktu za již opravený kus, který má opravář či dodavatel aktuálně skladem. Zákazník tak nemusí čekat dlouho na opravu jeho zboží (v některých případech až několik měsíců). Tímto způsobem dostane zákazník zpět produkt, který neobsahuje vadu, která má vliv na funkci produktu, přičemž se nemusí jednat o identický produkt, který k nám poslal k reklamaci, ale o produkt náhradní (například chladiče, čerpadla, startéry a další).
Záruční doba produktu se prodlužuje o období, kdy byl produkt poskytnut firmě AGROAD k reklamaci.
Produkt bude skladem do x dnů od objednávky zboží zákazníkem.
Při objednávce křehkého a nadrozměrného zboží nebo v případě zahraničních objednávek (včetně Slovenska), není cena dopravy automaticky vypočtena. Cena se stanovuje na základě skutečných rozměrů a váhy zásilky a bude doplněna až po zabalení, změření a zvážení zásilky.
Zásilka s KŘEHKÝM ZBOŽÍM je vždy přepravována speciální přepravou. Cena speciální přepravy (většinou paletová) se určuje až na základě skutečných rozměrů a váhy zásilky. S vypočtenou částkou je poté zákazník informován pracovníkem e-shopu AGROAD.
Zásilka s a NADROZMĚRNÝM ZBOŽÍM je vždy přepravována speciální přepravou. Cena speciální přepravy (většinou paletová) se určuje až na základě skutečných rozměrů a hmotnosti zásilky. Zákaznický servis e-shopu AGROAD poté informuje zákazníka o výši vypočtené částky.
Záleží na tom, zda jste ze Slovenska nebo z jiných zemí.
Pokud znáte hmotnost zásilky, cenu dopravy pro SR naleznete zde. V objednávce se cena dopravy neudává, ta je doplněna až do faktury po připravení zásilky. Zákazníka již nekontaktujeme ohledně odsouhlasení ceny dopravy, protože ceník je k dispozici na veřejně přístupné webové stránce AGROAD v sekci Doprava a platba.
Cena dopravy je závislá od země a regionu, kam je zásilka doručována. Taktéž se cena dopravy odvíjí od hmotnosti, rozměrů zásilky a jejího obsahu (například křehké zboží). Cenu dopravy Vám vždy sdělíme před odesláním zásilky.
Zákazník si vloží zboží do košíku. Ve výběru přepravních metod zvolí osobní odběr. Zákazník počká na email s potvrzením objednávky. Objendávka se v AGROAD zpracuje a předá do skladu na vychystání. Po vychystání je zákazník e-mailem kontaktován, že si objednané zboží může vyzvednout. PROSÍME ZÁKAZNÍKY, ABY PŘED VYZVEDNUTÍM ZBOŽÍ VYČKALI NA VÝZVU PRODEJCE.
Zboží je u nás na výdejním místě e-shopu připraveno týden (7 kalendářních dnů). Pokud si do týdne zboží zákazník nevyzvedne a prodejce jím není nepožádán o prodloužení lhůty pro vyzvednutí, může být objednávka prodejcem po týdnu zrušena.
Pracovníci zákaznického servisu AGROAD dělají vše proto, aby k Vám zboží dorazilo v co nejkratším možném termínu za dobrou cenu.
Dodací lhůta začíná běžet ode dne potvrzení závazné objednávky pracovnicí e-shopu. Její celková délka se odvíjí od způsobu doručení a platební metody, které si zákazník zvolí. Pokud si tedy zákazník přeje, aby mu byla zásilka doručena co nejrychleji, doporučujeme platbu při převzetí balíku (dobírka), okamžitou platbu platební kartou (ThePay; nelze u objednávek s křehkým a nadrozměrným zbožím) nebo platebním klientem (PayPal).
PŘEPRAVCE VYZVEDÁVÁ
(dny)
|
PŘEPRAVCE DORUČUJE
(dny)
|
|
Po, St, Pá (ráno) |
Po - Pá
(zpravidla do 1 dne od expedice)
|
|
Po - Pá (odpoledne) |
Po - Pá
(zpravidla do 1 dne od expedice)
|
|
Po - Pá (odpoledne) |
Po - Pá
(zpravidla do 1 dne od expedice)
|
|
Po - Pá (odpoledne) |
Po - Pá
(zpravidla do 1 dne od expedice)
|
|
SPECIÁLNÍ
PŘEPRAVA
|
následující den ode dne,
kdy byla objednávka zabalena
|
Po - Pá
(zpravidla do 1 dne od expedice)
|
Pokud objednávku obdržíme v pracovní den do 14. hodiny a zboží je skladem, většinou je objednávka připravena ještě tentýž den na výdejním místě e-shopu.
Nejrychleji jsou odeslány a následně doručeny zásilky splňující následující požadavky:
zboží nesmí spadat do kategorie křehké nebo nadrozměrné (speciální přeprava trvá déle - musí se poptávat)
doporučujeme platební metodu DOBÍRKA (nevyžaduje kontrolu, jestli dorazila došlá platba, a objednávka jde tedy přímo do fronty na kompletaci do skladu AGROAD) nebo thePay (okamžitá platba kartou přes internet)
Samozřejmě - zásilku můžete adresovat na poštu, například blízkou Vašemu bydlišti či zaměstnání. Tento způsob doručení platí jak pro ČR tak pro zahraničí. Věnujte však prosím pozornost správnému vyplnění adresy. Vzor pro vyplnění adresy poste restante naleznete níže:
Vážený pan
MUDr. Matěj Kopecký
poste restante
397 04 PÍSEK 4
a) ČESKÁ REPUBLIKA
b) SLOVENSKÁ REPUBLIKA
b) EVROPSKÁ UNIE
c) DOVOZ (ZBYTEK SVĚTA)
Asi víte, že na některé traktory již nelze sehnat náhradní díly původem z České republiky, protože výrobce neexistuje nebo přestal vyrábět díly na daný traktor. V takovém případě se obracíme na různé výrobce doma i v zahraničí, u kterých si necháme náhradní díly různého druhu na zakázku vyrobit.
Pro placení objednávek z Ruska doporučujeme platbu pomocí platebního klienta PayPal v měně €. Platební instrukce Vám zašleme emailem. Stačí jen potvrdit platbu a platba je na účet AGROAD připsána okamžitě.
Platební instrukce obdržíte až po připravení zásilky, protože individuálně poptáváme cenu dopravy.
Platbu bankovním převodem nedoporučujeme, protože musíte osobně zajít do Union Bank, oznámit důvod převodu bance a nám emailem poslat dokumenty, které jste od banky dostali (potvrzení o bankovním převodu). Kurzy měn Union Bank nekorespondují s kurzy uvedenými na naší faktuře. Tento proces představuje komplikace také na naší straně, protože platbu musí vyzvednout náš pracovník osobně na přepážce České pošty. Tímto se může odeslání zásilky oddálit až o dva týdny.
Nejvýhodnější a nejspolehlivější doprava do Ruska je prostřednictvím České pošty a jejích smluvních partnerů mimo území ČR.
AG | vyrobila společnost AGROAD |
BK | bezpečnostní kabina |
BT | bezazbestová těsnění |
CA | Carraro náprava |
Cr | chrom (lat. Chromium) |
CZPK | české pístní kroužky |
ČSN | česká státní norma |
Ex | expander |
FRT | traktory Zetor Forterra |
Fe | železo (lat. Ferrum) |
GO | generální oprava (např. motoru) |
import | produkt z dovozu |
ISO |
produkt splňuje požadavky Mezinárodní organizace pro normalizaci
(International Organization for Standardization)
|
JRL | traktory jednotné řady lehké |
L | délka |
M92, M97 | model traktorů daného roku (M92 = model roku 92; M97 = model roku 97) |
Mo | molybden (lat. Molybdaenum) |
N (u ložiska) | ložisko má drážku; např. Ložisko 6209 N |
ND | náhradní díl |
PL | polský |
PK | pístní kroužky |
PU | povrchová úprava |
r. v. | rok výroby |
STD | standard, bez výbrusu |
UŘ I | unifikovaná řada I |
UŘ II | unifikovaná řada II |
UŘ III | unifikovaná řada III |
UŘ IV | unifikovaná řada IV |
Zn | zinek |
zink. | zinkovaný |
Ne, jedná se o píst bez kroužků. Informace za lomítkem udává, kolik pístních kroužků (x) je potřeba pro daný píst (čili kolik drážek píst má).
Příklad:
U produktu je uvedeno "Píst/4kr.", což znamená, že píst má čtyři drážky pro kroužky. Pokud potřebujete také pístní kroužky, můžete je dokoupit samostatně nebo raději koupit celou sadu pístu a pístních kroužků. Sada pístu a 4 kroužků je označena jako "Sada píst/4kr.".
Zboží v e-shopu AGROAD může mít dvojí dostupnost: buď je zboží SKLADEM nebo NA DOTAZ (viz obrázky níže).
- možnost nahlížení do historie svých objednávek
- zákazník vidí, v jakém stavu se nachází jeho objednávka (tj. je-li přijatá, ve zpracování nebo expedovaná)
- zákazník může dostávat e-maily obsahující nabídky, tipy a zajímavé informace z odvětví zemědělské techniky a doplňkového sortimentu (dle výběru zákazníka), informace o provozu e-shopu (otevírací době ve svátcích, účast naší firmy na výstavách, informace o vyhlášení soutěží), slevové akce a výprodeje
- věrnostní program (plánován v roce 2018) - dárky při objednávkách v určité hodnotě.
• data související s podáním objednávky a jejích úspěšným doručením zákazníkovi: Vaše jméno a příjmení, fakturační či doručovací adresa, email a telefon
• data související s odběrem newsletteru, pokud s jeho odběrem souhlasíte: jméno a příjmení odběratele (tato informace slouží k evidenci souhlasu), email odběratele, Vaše preference v oběru newsletteru (buď pouze marketingového newsletteru nebo marketingového a informačního newsletteru)
Se třetími stranami nesdílíme žádné Vaše osobní informace. Výjimku tvoří přepravní služba, která Vám doručuje Vaši zásilku, když si v našem e-shopu něco objednáte. S přepravcem sdílíme údaje nutné k doručení zásilky a telefonní číslo, pokud jste ho uvedli, aby Vás řidič, který Vám zásilku veze, mohl kontaktovat.
Veškerá komunikace mezi Vaším zařízením a naším e-shopem probíhá v rámci šifrovaného spojení. Šifrování znesnadňuje neoprávněným osobám vidět informace putující mezi dvěma počítači. Je proto nepravděpodobné, že někdo stránku, kterou zobrazujete, během její cesty po síti četl.
V případě, že máte jakékoli další dotazy ohledně ochrany Vašich osobních dat nebo newsletteru, napište e-mail paní Ing. Zdeňce Slámové na slamova@agroad.cz.