Reklamační řád

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.


Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

Kupujícím – podnikatelům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem.

V případě, že kupující objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

V případě reklamace zboží je kupující povinen přesně popsat vady zboží a zaslat toto vymezení vad prodávajícímu. Podle typu vady sdělí prodávající kupujícímu, zda má zboží zaslat do příslušného servisu nebo přímo prodávajícímu. Prodávající doporučuje zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, jelikož prodávající neručí za případné mechanické poškození před přijetím reklamovaného zboží.

Prodávající nebo příslušný servis posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí kupujícího elektronicky nebo telefonicky o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude kupující vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona 
č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele třicetidenní.

Adresa pro vrácení či výměnu zboží:

AGROAD s.r.o.

Blanenská 1338

664 34 Kuřim

e-mail: douda@agroad.cz

Mob: +420 733 139 897

Tel: +420 541 264 951

Vážený zákazníku,
 
informujeme Vás, že díky velkému množství objednávek, které evidujeme, se může stát, že kompletace Vaší objednávky může trvat déle než je obvyklé.
Za případné zpoždění se omlouváme a usilovně pracujeme na nápravě.
 
Děkujeme za pochopení.
 
Váš zákaznický servis e-shopu AGROAD
?>