1. Po odklopení kapoty, odšroubování tlumiče výfuku, pravé bočnice a vypuštění chladící kapaliny z motoru demontujte kryt ventilů a kozlík vahadel.
2. Vyšroubujte dva šrouby M10 z příruby výfukového potrubí, dva šrouby M8 z příruby sacího potrubí a dav šrouby M8 z odtokového potrubí. Šrouby potrubí na ostatních hlavách uvolněte.
3. Odmontujte odváděcí potrubí od vstřikovačů vyšroubováním dutých šroubů
4. Odšroubujte vstřikovací trubku
5. Po demontáži kozlíku vahadel s vahadly vyjměte rozvodové tyčky
6. Odšroubujte matice M16 a hlavu vysuňte směrem nahoru
Když nejde hlava volně vytáhnout, uvolněte ji poklepem. Je-li třeba odmontovat hlavy všech válců, sejměte je jako jeden celek. Odpadá tím odmontování výfukového a sacího potrubí
Dosedací plochy musí být čisté a při každé opravě musíte použít nové těsnění! Montáž proveďte opačným způsobem.
Další obecný postup pro demontáž naleznete tady.